کد خبر: ۹۵۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
تعداد بازدید: ۱۶۸
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اعلام کرد: برنامه هفتم توسعه،۷ بخش و ٢٢ فصل دارد که در چارچوب اسناد بالادستی و ٢٦ سیاست ابلاغی رهبر انقلاب و سند تحول دولت مردمی و با استفاده از تجربه اجرای ۶ برنامه گذشته‌ و مسأله‌محور تنظیم شده است.

حسینی: برنامه هفتم در هفت بخش و مسأله‌محور تدوین شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی فردا یکشنبه (۲۸ خرداد) با حضور در صحن علنی مجلس لایحه برنامه هفتم توسعه را تقدیم خواهد کرد، درباره جزئیات این لایحه اظهار کرد: برنامه هفتم ۷ بخش و ٢٢ فصل دارد که در چارچوب اسناد بالادستی و ٢٦ سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری و سند تحول دولت مردمی و نیز آسیب‌شناسی و تجربیات حاصل از میزان اجرای ۶ برنامه گذشته و بر پایه مسأله‌محوری تنظیم شده است.

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس  تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی هنگام ارائه لایحه برنامه هفتم توسعه، ویژگی‌ها و شاخص‌های مهم و بیشتر در تدوین این برنامه را تبیین و تشریح خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: