کد خبر: ۹۵۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۳۴۰
عضو هیأت مدیره مجمع ادوار وزرا گفت: ممکن است برخی افراد حاضر در این مجمع در انتخابات پیش‌ رو کاندیدا شوند که البته این موضوع ربطی به خود مجمع ندارد.

هاشمی طبا: ممکن است برخی اعضای مجمع ادوار وزرا در انتخابات پیش‌ رو کاندیدا شوندبه گزارش خبرداغ ، سید مصطفی هاشمی طبا وزیر اسبق صنایع و عضو هیئت مدیره مجمع ادوار وزرا در  فارس با اشاره به برگزاری جلسه ​مجمع عمومی وزرای ادوار، گفت: عصر دیروز بعد از مدت‌ها جلسه مجمع وزرای ادوار برگزار شد، این مجمع زیر مجموعه یک موسسه ای است که در وزارت کشور به ثبت رسیده که در آن وزرای ادوار حضور پیدا کنند و عضو آن بشوند.

وی افزود: تعداد زیادی از وزرای ادوار عضو این مجموعه شدند و ما سالانه مجمع داریم و در این جلسات به بحث و گفت‌وگو پیرامون مسائل مختلف می‌پردازیم و گزارشات مختلفی در مجمع مطرح می‌شود و سپس اعضای هیئت مدیره سالانه توسط اعضا انتخاب می‌شوند و مسئولین کمیته‌های مختلف هم برگیزده می‌شوند و در طول سال هم همه ارکان مجمع به فعالیت‌های مربوط به خود می‌پردازند.

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی با اشاره به کم و کیف فعالیت‌های مجمع خاطرنشان کرد: فعالیت این مجمع، در حقیقت بررسی برخی از مسائل کشور و اعلام نظر اعضای مجمع نسبت به موضوعات مختلف به مسئولین فعلی اجرایی کشور است و به نوعی ارائه راه حل و نظرات کارشناسی برای حل موضوعات مختلف کشور است.

 

وی در ادامه گفت: در جلسه دیروز 72 نفر از مسئولین سابق اجرایی کشور حضور داشتند و خیلی ها هم از قبل برای به دست‌ آوردن کرسی های هیئت مدیره ممکن است با یک دیگر هماهنگ کرده بودند که در نهایت بنده و آقایان محمدرضا عارف، غلامرضا شافعی، محسن مهرعلیزاده و عبدالحسین وهاجی از وزرای دولت های سازندگی و اصلاحات به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انتخاب شدند.

هاشمی طبا در پایان در پاسخ به این سوال که احتمال حضور اعضای مجمع وزرای ادوار در انتخابات وجود دارد یا خیر، گفت: ممکن است بعضی از افراد حاضر در این مجمع در انتخابات پیش‌رو کاندید بشوند که البته این موضوع ربطی به مجمع ندارد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: