کد خبر: ۹۵۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۲۸۲
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های اجرایی توافق 25 ساله ایران و چین باید هر چه سریع‌تر فراهم و قراردادها در این باره امضا شود.

سلیمی: زیرساخت‌های اجرایی توافق ایران و چین هرچه زودتر فراهم شودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به توافق 25 ساله ایران و چین گفت: زیرساخت‌های اجرایی 25 ساله ایران و چین باید هر چه سریع‌تر فراهم شود.

وی افزود: دولت باید هر چه زودتر کارگروه‌های مربوط به این موضوع را تشکیل دهد و اقدامات لازم در این زمینه در حوزه اجرایی انجام شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: باید کارگروه‌های مشترک بین دو دولت ایران و چین هر چه زودتر جلسات خود را برگزار کنند و قراردادهای اجرایی مربوط به توافقنامه 25 ساله ایران و چین را امضا کنند.

سلیمی خاطرنشان کرد: توافق 25 ساله ایران و چین که حوزه‌های مختلف را مدنظر قرار داده، باید جدی گرفته شود و توسعه زیرساخت‌ها در قالب این توافق موضوعی است که باید به آن اهمیت زیادی داد.

وی افزود: توافق 25 ساله ایران و چین می‌تواند زمینه‌ساز گسترش روابط در حوزه‌های مختلف اقتصادی و... در بین دو کشور ایران و چین را فراهم کند.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: