کد خبر: ۹۵۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
تعداد بازدید: ۳۸۱
مهدی ترابی در 2 دربی آخر پایتخت ۳ پاس گل به ثبت رسانده است.

رونمایی از اسلحه پنهان گل‌محمدی در دربی امروزبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس : مهدی ترابی در 2 دربی آخر پایتخت ۳ پاس گل به ثبت رسانده است.

ترابی که معمولاً در دربی های پایتخت خیلی خوب بازی نمی کرد، در 2 دربی آخر سه پاس گل داده و به نوعی ستاره تیمش بوده است. او در دربی رفت لیگ برتر که گولسیانی دبل کرد، سازنده هر دو گل بود و در دربی برگشت هم با یک پاسخ خوب عیسی آل کثیر را به سمت دروازه استقلال فرستاد و در نهایت این مهاجم با عبور از عارف غلامی دروازه حسینی را باز کرد.

یحیی گل محمدی برای این بازی هم حساب خاصی روی ترابی باز کرده و امیدوار است او مثل هفته های پایانی لیگ برتر و البته مثل 2 دربی آخر آماده و سرحال باشد.

ترابی در نیم فصل اول چندان آماده نبود اما هر چه از مسابقات لیگ برتر گذشت، شرایط مطلوب‌تری پیدا کرد و در روزهای آخر تبدیل به ستاره پرسپولیس شد.

حالا باید دید استقلالی ها برای مهار این بازیکن چه تدابیری را خواهند اندیشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: