کد خبر: ۹۵۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴
تعداد بازدید: ۳۳۰
دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی، دولت سیزدهم را مجرم و مقصر می‌دانستند که کشور را به ریل پیشرفت و اقتدار برگردانده است و آشوب‌های سال گذشته برای انتقام‌گیری از حرکت در مسیر پیشرفت بود که البته از مردم ایران تودهنی خوردند و ناکام ماندند.

روزنامه دولت: جرم رئیسی بازگرداندن کشور به ریل « پیشرفت و اقتدار» است!به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه ایران: دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی، دولت سیزدهم را مجرم و مقصر می‌دانستند که کشور را به ریل پیشرفت و اقتدار برگردانده است و آشوب‌های سال گذشته برای انتقام‌گیری از حرکت در مسیر پیشرفت بود که البته از مردم ایران تودهنی خوردند و ناکام ماندند.

  • پروژه انزوای ایران را دنبال کردند ولی شکست خوردند. سیاست همسایگی دولت سیزدهم یک نقطه عطف در حوزه سیاست خارجی است. همچنان‌که سفر اخیر رئیس‌جمهور به اندونزی، یا سفر سلطان عمان به کشورمان حاکی از آن است که رویکرد اقتصادی در سیاست خارجی، تقویت شده است. پذیرش ایران در شانگهای، دعوت از آیت‌الله رئیسی برای شرکت در نشست بریکس و فعال شدن دیپلماسی اقتصادی دولت همین مسأله را تأیید می‌کند.

 

  • تا پیش از دولت سیزدهم، همه چیز در سیاست خارجی در انجماد برجام بود و وعده‌های نسیه برجامی هم هیچ‌گاه نقد نشد. البته عجیب نیست که جریان غربگرا در داخل همچنان در این باره هجمه کنند و یا از عصبانیت جیغ بنفش بکشند. مهم این است که ایران با درک درست شرایط تاریخی، در سمت درست تاریخ بایستد.

 

  • دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی، دولت سیزدهم را مجرم و مقصر می‌دانستند که کشور را به ریل پیشرفت و اقتدار برگردانده است و آشوب‌های سال گذشته برای انتقام‌گیری از حرکت در مسیر پیشرفت بود که البته از مردم ایران تودهنی خوردند و ناکام ماندند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
0
0
دولت جمهوری اسلامی در بهمن سال ۱۴۰۰ در رسانه های اعلام کرده است به تمام بانک ها دولتی و بانک ها خصوصی ابلاغ شده است که کارمندان، کارگران و بازنشسته ها وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن می دهند پس چه شد تاکنون هیچ خبری وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن نیست چرا؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: