کد خبر: ۹۵۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
تعداد بازدید: ۲۹۵
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دنبال این هستیم که فصل را با قدرت و گرفتن جام دیگر تمام کنیم و این موضوع هدف اصلی ماست.

گل‌محمدی: می‌خواهیم فصل را با قدرت و گرفتن جام دیگر تمام کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار فینال جام حذفی اظهار داشت: آخرین بازی فصل‌مان را در پیش داریم. تا اینجای کار خوب جلو آمدیم و قهرمان لیگ برتر شدیم، ولی کارمان کامل نشده است و دنبال این هستیم که فصل را با قدرت و گرفتن جام دیگر تمام کنیم و این موضوع هدف اصلی ماست.

وی در ادامه افزود: دیدم که برخی جاها نوشته‌اند پرسپولیس چون قهرمانی لیگ برتر را گرفته یا استقلال جام نگرفته است، انگیزه آنها بیشتر است. این حرف درست نیست و انگیزه‌های‌مان برای گرفتن جام کم نمی‌شود، به خصوص اینکه دربی است و نتیجه‌اش برای هواداران مهم است. انگیزه‌مان کم نمی‌شود و باید بیشتر از قبل بجنگیم، تمرکز کنیم و بدویم. سختی‌های زیادی داشتیم و آخر لیگ است و بازیکنان به لحاظ روحی و روانی و جسمی تحت فشار زیادی هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: فردا به تنها چیزی که باید فکر کنیم، پیروزی است. امیدوارم بتوانیم اول از نظر فنی بازی خوبی انجام دهیم و در ادامه نتیجه بگیریم. استقلال از نظر فنی نشان داده که فصل خوبی داشته است. بازی‌های خوبی از استقلال دیدیم و با احترام زیاد برابر آنها قرار می‌گیریم. از آن طرف باید سعی کنیم کم اشتباه باشیم چون بازیکنانی دارند که در لحظه خوب تصمیم می‌گیرند، تأثیرگذار هستند و باید آنها را مهار کنیم. تقابل بازی پرسپولیس و استقلال برای فینال جام حذفی دیدنی و جداب خواهد بود. هر دو تیم دارای بازیکنان فنی خوبی هستند و می‌توانیم شاهد یک بازی مهیج باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: