کد خبر: ۹۵۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴
تعداد بازدید: ۲۱۸
مهدی تاج در آخرین صحبت هایش گفت فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا پول های بلوکه شده ایران را آزاد نمی‌کنند.

آقای تاج، وای اگر تاریخ آنگونه بنویسدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، پیش از این مشخص شد امکان به خدمت گرفتن کمک داور ویدیویی در لیگ برتر (فصلی که تمام شد) وجود ندارد و مشکل ورود بانوان به ورزشگاه ها هم حل نشد.
اینها سرفصل مشکلاتی بود که مهدی تاج با وعده حل آنها وارد کارزار انتخاباتی شد. او وعده داد کلید باز کردن همه این قفلها را در دست دارد؛ اما گذشت زمان ثابت کرد او هم کلیدی در اختیار داشت که هیچ قفلی را باز نمی کرد.
نام مهدی تاج با قرارداد ننگین مارک ویلموتس گره خورده است. قراردادی که صدها میلیارد تومان بدهی روی دست فدراسیون فوتبال گذاشت و ساختمان فدراسیون را هم به باد داد تا فوتبال، مستاجر شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) شود.
مهدی تاج که روز قبل از بازی ایران و ژاپن در نیمه نهایی جام ملتهای گذشته گفته بود اگر به ژاپن ببازیم، خاک مرده بر سر فوتبال ایران می ریزند، هم به ژاپن باخت و هم با تصمیم های اشتباه خود راه سعادت را بر فوتبال ما بست و سنگین ترین شکست تیم ملی در تاریخ جام های جهانی هم نصیب ما شد.
او که به بهانه درد مزمن قلبی و چند بار بستری مصلحتی در بیمارستان، از فوتبال رفته بود، روی بایگانی ذهنی ضعیف فوتبال حسابی ویژه باز کرده بود و گذشت زمان هم نشان داد او اجازه تنفس مجدد در فوتبال را پیدا خواهد کرد.
حالا او رییس فدراسیون فوتبال است و هر تصمیمی را بخواهد می گیرد. از کنار زدن کمیته ملی المپیک در تصمیم های کلیدی تیم امید ایران تا تقسیم هدایای دلاری بین اعضای هیات رئیسه و تقسیم سکه بین همراهان تیم ملی بزرگسالان در جام جهانی.
فدراسیون فوتبال با سکانداری مهدی تاج فوتبال ما را درست به همان جایی برده که مدیریت چنین مدیری باید می برد. گمان می کردیم با وضعیت پیچیده و سختی که تیم امید دارد، وسواس رئیس فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی برای بهترین تصمیم بالا می رود؛ اما رای فدراسیون ثابت کرد باور ما تا چه اندازه نادرست بود.
مهدی تاج با وجود همه مشکلاتی که برای فوتبال ما ساخته بود دوباره رئیس فدراسیون فوتبال شد. او فردی قدرتمند برای شکسته شدن همه سدهاست؛ اما نمی داند هر قدر قدرتمند باشد، در برابر قلم تاریخ ناتوان است. آینده قضاوت می کند مهدی تاج چگونه مدیریتی در فوتبال ما داشت و با فوتبال ما چه کرد... و وای اگر تاریخ بنگارد خاک مرده را مهدی تاج بر سر فوتبال ما ریخت.

علی جوادی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: