کد خبر: ۹۵۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
تعداد بازدید: ۳۰۸
معاونت حقوقی رئیس‌جمهور در نامه ای به شهرداری‌ها اعلام کرد که شهرداری‌ها نیز مشمول قانون برگزاری مناقصات شده و معاملات آنها باید از طریق «سامانه ستاد» انجام شود.

نامه معاونت حقوقی رئیس‌جمهور به شهرداری‌ها/ معاملات در شهرداری‌ها باید از طریق سامانه «ستاد» انجام شودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، معاونت حقوقی رئیس‌جمهور در نامه ای به شهرداری‌ها اعلام کرد که شهرداری‌ها نیز مشمول قانون برگزاری مناقصات شده و معاملات آنها باید از طریق «سامانه ستاد» انجام شود.

با توجه به این نامه معاونت حقوقی رییس جمهور کلیه شهرداری‌ها نیز موظف به برگزاری مناقصات خود و انجام معاملات در سامانه ستاد هستند که تا پیش از این نیز بسیاری از مناقصات دولتی از جمله مزایده بیش از هزار خودرو خارجی مربوط به سازمان اموال تملیکی نیز در آن انجام شده است.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: