کد خبر: ۹۵۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
تعداد بازدید: ۱۸۲
محمد مایلی‌کهن درباره شرایط این روزهای پرسپولیس صحبت کرد.

ماجرای دلخوری مایلی‌کهن از یحیی؛ من به ایران تعصب دارم!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ محمد مایلی‌کهن، سرمربی سابق تیم ملی و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرآنلاین درباره قهرمانی این تیم گفت: پرسپولیس شرایط خوبی در این فصل داشت و به نظرم وقتی لوکادیا از این تیم رفت و یک سری جوان مثل عمری و ... آمدند وضعیت تیم بهتر شد. ما می‌گفتیم لوکادیا آماده نیست ولی دوستان گفتند ۶ تا گل زده. خب سه تا که پنالتی بود! از آن طرف اصلا ۱۰۰ کیلو وزن داشت. وقتی لوکادیا رفت تیم جان گرفت. بنده خدا عبدی را هم بازی نمی‌دادند و این اواخر بازی کرد و بعد هم عیسی آل‌کثیر رسید. در مجموع آقا یحیی هم خیلی زحمت کشید. سال سختی بود. مجموعه باشگاه پرسپولیس، آقای درویش مدرعامل تیم، آقا یحیی و همکارانش زحمت کشیدند. منتهی من یک دلخوری و ناراحتی هم از آن‌ها دارم.

او در خصوص این دلخوری افزود: نمی‌دانم چرا ما غریبه‌پرست هستیم. در کادر آقای گل‌محمدی دستیاران خارجی حضور داشتند. ما این همه دانشکده تربیت بدنی و ورزش داریم و کلی کمک مربی و بدنساز داریم. درست است حمید مطهری در نساجی نتیجه نگرفت ولی فکر می‌کنم همکار بدی نبودند. خب این‌ها آدم را دلگیر می‌کند. من به شدت نسبت به ایران و ایرانی تعصب دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: