کد خبر: ۹۵۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۲۹۴
تفاهم نامه همکاری مشترک بین شرکت تحقیقاتی و مهندسی توفیق دارو و پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران امضا شد.

امضای تفاهم نامه همکاری میان توفیق دارو و دانشگاه علوم پزشکی تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از شستارسانه، در این نشست دو طرف ضمن بررسی زمینه های همکاری مشترک گفتگو کردند و مقرر گردید در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهش و فناوری، تولید پروژه های پژوهشی محصول محور، انجام طرح های تحقیقاتی مشترک محصول محور،همکاری نمایند.

حسنی مدیر فناوری های نوین شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین(تیپیکو) و سعدی مدیر فروش شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین(تیپیکو)نیز با حضور در این نشست درخصوص ایجاد زمینه های همکاری مشترک با سایر شرکت های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین با رئیس و معاونین پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران بحث و گفتگو کردند.


در ادامه این نشست با توجه به اهمیت شعار سال 1402و سیاست‌های کلی نظام در «مهار تورم و رشد تولید» و با هدف توسعه آموزش و پژوهش های کاربردی به منظور ارتباط موثر بین دانشگاه و صنعت که منجر به رشد تولیدات دارویی گردد، تفاهم نامه همکاری فیمابین پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران به نمایندگی ریاست محترم پژوهشگاه جناب آقای دکتر افشین استوار و شرکت تحقیقاتی و مهندسی توفیق دارو به نمایندگی مدیرعامل محترم شرکت سید داور سیادت امضا گردید.
درپایان سید داور سیادت مدیرعامل شرکت تحقیقاتی و مهندسی توفیق دارو به اتفاق هیات همراه متشکل از مدیران و مشاورین از بخش های آزمایشگاهی و تحقیقاتی پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران بازدید کرد.


پژوهشگاه علوم غدد و متابوليسم دانشگاه علوم پزشكی تهران كار خود را از سال 1372 در زمينه علوم پايه و بالینی در بيمارستان دكتر شريعتی تهران آغاز نمود. اين پژوهشگاه از سال 1379 به عنوان قطب علمی پژوهشی غدد درون‌ريز و متابوليسم شناخته و به دليل تلاش های ارزنده در زمينه ديابت و استئوپروز، در سال 1385 به عنوان همكار سازمان بهداشت جهانی برگزيده شد.

موضوع تفاهم نامه به شرح ذیل میباشد:


1.­ همکاری های آموزشی و استفاده از ظرفیت های طرفین جهت برگزاری دوره های آموزشی برای محققین شرکت و پژوهشگاه.

2.­ تدوین موضوعات مشترک پژوهشی و فناوری با همکاری محققین طرفین جهت اخذ گرنت ها و انجام طرح های تحقیقاتی منجر به تولید.

3.­ ایجاد بانکهای اطلاعاتی از محققین و متخصصین فعال پژوهشگاه در زمینه اجرای طرح های تحقیقاتی و پژوهشی منجر به تولید.

4.­ استفاده از ظرفیت تحقیقاتی و دستگاهی طرفین جهت انجام تست های مورد نیاز شرکت و همچنین نیازمندی های اساتید و دانشجویان.

5.­ استفاده از ظرفیت طرفین جهت دستیابی به بانک های اطلاعاتی و علمی.

6.­ استفاده از ظرفیت شرکت جهت برگزاری دوره های آموزشی، کارورزی و بازدید های علمی دانشجویان و اساتید پژوهشگاه.

7.­ برگزاری دوره های پسا دکترای صنعتی برای اساتید و فارغ التحصیلان پژوهشگاه.

8.­ برگزاری دوره های پسادکترای بالینی و تحقیقاتی برای متخصصین شرکت.

9.­ اجرای سمینارها و کارگاهها آموزشی به صورت مشترک طبق ضوابط شرکت و پژوهشگاه.

10.­ ­ برگزاری دوره های آموزشی توسط اساتید پژوهشگاه به منظور ارتقا توان علمی کارکنان شرکت، همکاری در جهت تولید فرآورده­های زیستی و فناورانه در حوزه­های مأموریتی دو طرف.

11.­ استفاده از ظرفیت علمی، آموزشی و تحقیقاتی محققین شرکت در گروه­های آموزشی با عنوان اساتید ثانویه و یا اساتید مدعو



 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: