پیام مدیر عامل شستا به مناسبت روز ملی بهره‌وریبه گزارش خبرداغ به نقل ازشستارسانه،در این پیام آمده است: بهره‌وری درقامت اقتصاد ملی یک اولویت اساسی است که بارها در برنامه های توسعه پنج ساله، سیاست‌های کلان ابلاغی و سایر اسناد مهم بالادستی به آن تاکید شده و همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است. دارایی‌های ایران اسلامی ما امانتی ارزشمند هستند که همگی در قبال ارتقای ارزش و بهره‌وری آنها و درنتیجه رشد تولید و اقتصاد ملی مسئول هستیم.

شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی به عنوان امانت‌دار بخشی از دارایی‌های خانواده بزرگ تامین اجتماعی کشور می‌تواند از مسیر ارتقای بهره‌وری، سبب‌ساز رشد تولید و کاهش تورم در عرصه‌های مختلف اقتصادی شود؛ از همین رو راهبرد کلان ارتقای بهره‌وری در برنامه تحولی شستا مورد تاکید قرار گرفته و به عنوان یکی از مسیرهای دستیابی به تحولی ماندگار و پایدار و دارای اثرات، ثمرات و پیامدهای میان مدت و بلند مدت در حال پیگیری است. در بسیاری از حوزه‌های فعالیت خانواده بزرگ شستا می‌توان با ارتقای بهره‌وری از منظرهای گوناگون فناوری، انرژی، مالی، نیروی انسانی و … مستقیما و سریعا هزینه‌ها را کاهش و درآمدها، کیفیت و تولید را افزایش داد و از امانت دارایی‌های ملی پاسداری بهتری کرد.

مسیر ارتقای بهره‌وری یک چرخه دائمی است که هیچ‌گاه از حرکت نمی‌ایستد و همواره می‌توان در ارتقای آن کوشید و در شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نیز برنامه‌ها، سیاست‌ها و ساختار متناسبی برای ارتقای آن فراهم شده و دست اجرا است که ان‌شاءالله با مشارکت و تلاش همه ارکان خانواده بزرگ شستا، به افق‌های روشنی دست خواهد یافت. اینجانب ضمن گرامیداشت روز ملی بهره وری همه ارکان تولید کشور به ویژه هلدینگ‌ها و شرکت‌های معظم شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را به توجه و عمل بیشتر و همیشگی به این رسالت کلیدی ملی دعوت می‌کنم.

امید است که در سایه عنایات امام عصر (عج) و پیروی از راهبردهای مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب، گام‌های موثری در جهت شکوفایی و پیشرفت ظرفیت‌های موجود و فرصت‌های پیش‌رو برداشته و موجبات سرافرازی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم کنیم.