وی افزود: نفت پاسارگاد جزو پرچم های بلند جمهوری اسلامی است که مجموعه ای با این عظمت و با این کیفیت و کارایی تاسیس شده و الحمدالله زیر نظر مدیریت مدبرانه ای قرار گرفته است و همچنین همکاران شما در حوزه فناوری نیز مانند سایر حوزه ها کارهای بزرگی کردند و نفت پاسارگاد می تواند نمونه ای برای الگوبرداری سایر مجموعه ها باشد که بتوانیم اتفاقات مثبتی که در اینجا افتاده برای سایر مجموعه ها الگوبرداری کنیم.
حمیدی گفت: واحد تحقیق و توسعه نفت پاسارگاد در حوزه فناوری های جدید بسیار خوب عمل کرده و یکی از وجه تمایزات نفت پاسارگاد قدرت در حوزه تحقیق و توسعه بوده است و زحمات بسیار ارزنده ای در این حوزه کشیده اید و به لطف خدا در مسیر رشد و تعالی هستید.
وی همچنین تصریح کرد: حوزه فناوری در بسیاری از شرکت ها متولی معینی ندارد و همین موضوع و غفلت از آن موجب عدم بهره برداری کافی شده است و به همین دلیل شستا در دوره جدید با تدبیر مدیریتی ساختار اندیشکده شستا و معاونت نوآوری و دانش بنیان را تاسیس کرده است.
شایسته ذکر است نفت پاسارگاد با 6 مجتمع قیرسازی و 2 پایانه صادراتی به عنوان بزرگترین تولید کننده قیر خاورمیانه شناخته می شود.