کد خبر: ۹۵۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
تعداد بازدید: ۱۷۱
نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX با حضور بیش از 400 شرکت دانش بنیان و نوآور در پارک علم و فناوری پردیس برپا شد که صندوق کارآفرینی امید هم در این نمایشگاه شرکت کرد.

حضور صندوق کارآفرینی امید در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEXبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، وحید غروی سرپرست مدیریت نوآوری و پیشرفت دانش بنیان صندوق کارآفرینی امید در این باره گفت: این نمایشگاه با هدف سرمایه گذاری، شبکه سازی و مشارکت بین شرکت ها برگزار شد و صندوق کارآفرینی امید هم برای ارائه مشاوره و کمک به سرمایه گذاری شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه حضور یافت.

غروی افزود: در این نمایشگاه که از 19 تا22 اردیبهشت برگزار شد، مراجعه کنندگان به غرفه صندوق کارآفرینی امید از خدمات مشاوره ای و تسهیلاتی بهره مند شدند.

در این نمایشگاه که شرکت کنندگان مختلفی از ایران و کشورهای همسایه حضور داشتند، پارک‌های علم و فناوری استان‌ها و دانشگاه‌ها، با ارائه خدمات به معرفی محصولات خود پرداختند.

انتهای پیام/

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: