مس باهنر صادرکننده نمونه استان کرمان شدبه گزارش خبرداغ به نقل از شستارسانه ، در مراسمی که با حضور استاندار کرمان، معاون سازمان توسعه و تجارت، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر مسئولان و مدیران استانی برگزار شد، از صادرکنندگان برتر استان ، ازجمله صنایع مس شهید باهنر تجلیل بعمل آمد .


محمد جواد مقصودی عضو هیئت مدیره و معاون توسعه و نوآوری این شرکت که به نمایندگی از مدیرعامل، تندیس و لوح تقدیر صادر کننده نمونه را دریافت کرد در حاشیه این آئین در گفتگویی اظهار داشت :مس شهید باهنر همواره در امر صادرات فعال بوده واگر موانع و مشکلات ارزی حل شود؛ این شرکت هم‌اکنون نیز توانایی دارد که با محصولات دانش بنیان در سطح بین المللی حضوری فعال داشته باشد .

وی بیان داشت خوشبختانه این مجتمع با مراکز علمی و شرکت های مطرح داخلی تعاملات خوبی برقرار کرده وبا توجه به بهره‌گیری از نیروهای نخبه و پر توان طی چند سال اخیر توانسته ایم تولیدات را بومی سازی کرده و ۳۰ هزار کد محصول را در مسیر تولید قرار دهیم.ع

ضو هیئت مدیره مس باهنر گفت علاوه بر محصولات مسی، آلیاژهای متفاوتی برپایه مس در این شرکت تولید می شود که کاربردهای مختلفی در صنایع داشته و نیاز بازار در این گروه از محصولات را تامین می کند.

مقصودی افزود: مشکلات مربوط به روند تامین کاتد مس و ارز، از جمله موانع اصلی برای صادرات بشمار می‌رود که امیدواریم با رفع این موانع ،رونق بیش‌از پیش صادرات در محصولات مسی را شاهد باشیم. م