کد خبر: ۹۵۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۴۱۷
در جلسه ای که با حضور استاندار البرز و مدیران بانکها و دستگاههای اجرایی برگزار شده بود، صندوق کارآفرینی امید، مجموعه شایسته تقدیر این استان در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال شد.

قدردانی استاندار البرز از عملکرد صندوق کارآفرینی امیدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، رضا دبیری مدیر صندوق کارآفرینی امید استان البرز در این باره گفت: صندوق این استان در سال گذشته 1280 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پرداخت کرده است که اعتبار آن از محل منابع بند الف تبصره 18 و تفاهم نامه ها تامین شده است.

او با اشاره به تلاش صندوق برای ایجاد اشتغال پایدار افزود: در سال گذشته از محل این تسهیلات، برای 710 نفر در این استان، شغل مستقیم ایجاد شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان البرز تاکید کرد: پرداخت تسهیلات منابع تبصره 18 نسبت به سال 1400 جهش شش برابری داشته است.

انتهای پیام/

 

منبع: روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: