کد خبر: ۹۵۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
تعداد بازدید: ۹۸
نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX که با حضور بیش از 400 شرکت دانش بنیان و نوآور از 19 اردیبهشت ماه کار خود را آغاز خواهد کرد و صندوق کارآفرینی امید نیز در این نمایشگاه حضور خواهد داشت

شرکت صندوق کارآفرینی امید در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEXبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، وحید غروی سرپرست مدیریت نوآوری و پیشرفت دانش بنیان صندوق کارآفرینی امید در این باره گفت: این نمایشگاه با هدف سرمایه گذاری، شبکه سازی و مشارکت بین شرکت ها برگزار می شود و صندوق کارآفرینی امید نیز برای ارائه مشاوره و کمک به سرمایه گذاری شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه حضور دارد.

غروی افزود: این نمایشگاه از 19 تا22 اردیبهشت از ساعت 10 تا 18 در محل پارک علم و فناوری پردیس برگزار می شود و علاقمندان می توانند با حضور در غرفه صندوق کارآفرینی امید از خدمات مشاوره ای و تسهیلاتی صندوق بهره مند شوند.

انتهای پیام/

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: