کد خبر: ۹۵۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
تعداد بازدید: ۲۳۳
مولود چاووش اوغلو، وزیر امورخارجه ترکیه ضمن اعلام زمان برگزاری نشست چهارجانبه تهران، مسکو، آنکارا و دمشق گفت که اما مشخص نیست چه کسی از سوی ایران در این نشست حضور می‌یابد.

برگزاری نشست ایران، روسیه، ترکیه و سوریه روز چهارشنبه / وزیر خارجه ترکیه: مشخص نیست چه کسی از تهران در این نشست حضور می‌یابدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: وزیر امورخارجه ترکیه ضمن اعلام زمان برگزاری نشست چهارجانبه تهران، مسکو، آنکارا و دمشق گفت که اما مشخص نیست چه کسی از سوی ایران در این نشست حضور می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، مولود چاووش اوغلو، وزیر امورخارجه ترکیه در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی ترک تصریح کرد که نشست چهارجانبه ایران، روسیه، ترکیه و سوریه روز دهم ماه مه (چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه) در مسکو برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: اما با توجه به همراهی حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه ایران با رئیس جمهور در سفر به کشورهای آفریقایی مشخص نیست چه کسی از تهران در این نشست حضور می‌یابد.

این نشست با هدف نزدیک‌تر کردن روابط آنکارا و دمشق که به دلیل حضور نیروهای ترکیه در شمال سوریه با برخی تنش‌ها مواجه بوده است، برگزار می‌شود.

وزیران دفاع و روسای اطلاعات ترکیه، روسیه و سوریه دسامبر گذشته در مسکو ملاقات و توافق کردند که این جلسات را برای تضمین ثبات در سوریه و منطقه گسترده‌تر ادامه دهند.

ایران نیز در این گفت‌وگوها حضور داشت و ترکیه پیشتر اعلام کرده بود که آنکارا "از مشارکت ایران در این روند خرسند خواهد بود."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: