کد خبر: ۹۵۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
تعداد بازدید: ۱۰۶
دربی صد که با برد سرخپوشان به پایان رسید حواشی غیر فوتبالی عجیبی را در خارج از زمین به همراه داشت.
تیم دزدهای استادیوم آزادی دستگیر شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایران ورزشی : دربی صد که با برد سرخپوشان به پایان رسید حواشی غیر فوتبالی عجیبی را در خارج از زمین به همراه داشت.

برای بازی دربی پایتخت ۱۵هزار بلیت فروخته شده بود اما تماشاگران بیشتری به استادیوم آمده بودند و حتی سکوهایی که قرار نبود هواداری روی آن قرار بگیرد مملو از هوادار شده بود. اما این بازی در خارج از زمین دچار حواشی و حوادثی برای تماشاگران شده بود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پنج مرد جوان که در حین بازی دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس اقدام به ۵۰ فقره جیب‌بری کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی در این ‌باره گفت:‌ در جریان برگزاری دربی ۱۰۰ در تهران مأموران عملیات کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان به‌صورت نامحسوس در استادیوم آزادی مستقر شده و اقدام به اجرای طرح شناسایی سارقان کردند که در همین حین پنج مرد جوان که به‌صورت تیمی، اقدام به زاغ‌زنی و سرقت از شهروندان کرده بودند را شناسایی و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی افزود: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر واحدهای مستقر، هر پنج متهم در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان یک قبضه سلاح سرد و ۲۷ دستگاه تلفن همراهی که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان حدودا ۳۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۵۰ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف شده و اظهار داشتند پس از سرقت تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.

معظمی گودرزی در پایان با اشاره به سوابق یکی از متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: متهمان برای کشف جزئیات بیشتر پرونده تحویل پایگاه دوم پلیس آگاهی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: