کد خبر: ۹۵۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
تعداد بازدید: ۲۹۷
سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مورد مشکلاتی که در تامین مالی چاپ کتب درسی به وجود آمده، گفت: از امروز ثبت نام کتب درسی با حداقل افزایش قیمت شروع شده است.

صحرایی: ثبت‌نام کتب درسی از امروز با حداقل افزایش قیمت آغاز شده استبه گزارش خبرداغ ، رضا صحرائی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در مورد مشکلاتی که در تامین مالی چاپ کتب درسی به وجود آمده است، تصریح کرد: به دلیل حمایت جدیِ آقای رئیس جمهور بخش قابل توجهی از مشکل تامین اعتبار حل شده است و بخش دیگرش نیز حل خواهد شد.

وی افزود: ثبت نام کتب درسی با حداقل افزایش قیمت شروع شده است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مورد ارائه برنامه جهت سکانداریِ این وزارتخانه گفت: صبور باشد.

به گزارش فارس، مهدی حاجی محمدی، رئیس روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در گفت و گویی با اشاره به مشکلات مالی اعلام کرده بود: « ثبت سفارش کتاب‌های درسی متوقف‌شده تا تکلیف این بودجۀ حمایتی برای پوشش نوسانات ارزی و هزینه‌های چاپ کتاب‌ها مشخص شود.»

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: