کد خبر: ۹۵۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
تعداد بازدید: ۱۰۶
در حاشیه این تمرین یحیی به اطرافیان تیم تاکید کرد که کوچک‌ترین اخبار تمرین نباید به بیرون درز پیدا کند و از شاگردانش نیز خواست راجع‌به مسائل تاکتیکی و سیستم تیم نیز صحبتی با رسانه‌ها نداشته باشند.

پنهان‌کاری به سبک یحیی در آستانه دربیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: در حاشیه این تمرین یحیی به اطرافیان تیم تاکید کرد که کوچک‌ترین اخبار تمرین نباید به بیرون درز پیدا کند و از شاگردانش نیز خواست راجع‌به مسائل تاکتیکی و سیستم تیم نیز صحبتی با رسانه‌ها نداشته باشند.

 
 

پرسپولیس بعد از یک روز وقفه از روز گذشته تمرینات خود را برای بازی دربی صدم آغاز کرد. درواقع این اولین تمرین شاگردان یحیی گل‌محمدی برای بازی حساس روز یکشنبه این تیم با استقلال بود.

 

در حاشیه این تمرین یحیی به اطرافیان تیم تاکید کرد که کوچک‌ترین اخبار تمرین نباید به بیرون درز پیدا کند و از شاگردانش نیز خواست راجع‌به مسائل تاکتیکی و سیستم تیم نیز صحبتی با رسانه‌ها نداشته باشند. درواقع خواسته یحیی این است که همه چیز در تمرینات تیمش سکرت بماند. حتی وضعیت مصدومان و اینکه شرایط آنها برای دربی چطور است. به‌نظر می‌آید سرمربی پرسپولیس درنظر دارد هیچ‌کس از بیرون تیمش از تفکرات تاکتیکی مدنظر او برای دربی و ترکیب مدنظرش برای این مسابقه آگاهی پیدا نکند تا مبادا استقلالی‌ها متوجه برنامه‌های تاکتیکی او شوند. سرخپوشان از دیروز قبل از افطار تمرین خود را برگزار کردند و این روند تا روز شنبه به همین شکل خواهد بود. درحال‌حاضر محمد عمری و سیامک نعمتی دو بازیکن مصدوم این تیم هستند که هنوز وضعیت‌شان برای دربی مشخص نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: