کد خبر: ۹۴۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۸۵
شباب الاهلی در شرایطی در ثانیه‌های پایانی دیدار امشب خود با دریافت گل از کسب پیروزی بازماند که طرفداران ایرانی را نیز در این جدال حامی خود می‌دید.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، احمد نوراللهی در دومین فصل حضورش در لیگ امارات و تیم شباب الاهلی فاصله چندانی با دستیابی به جام قهرمانی ندارد. هافبک ملی‌پوش ایرانی شباب الاهلی اما با بدشانسی در این بازی از کسب پیروزی بازماندند و تیمش در شرایطی که با نتیجه ۲-۱ از حریف پیش بود در نهایت با تساوی ۲-۲ کار را به پایان رساند.

احمد نوراللهی در این بازی چند تماشاگر ایرانی را حامی و مشوق خود و الاهلی می‌دید. حمایتی که باعث شد تا او علیرغم ناراحتی بابت از کف رفتن نتیجه برد در این بازی، در لحظه حضور در رختکن به سمت آنها رفته و پیراهن خود را به یک زوج هدیه بدهد.

هافبک ایرانی شباب الاهلی با توجه به تعداد حضور ایرانیان در این کشور، معمولا در جریان بازی‌های این تیم، طرفداران ایرانی را حامی خود و الاهلی می‌بینید تا با روحیه‌ای بالا کار را در جمع سرخپوشان دنبال کند.

2

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: