کد خبر: ۹۴۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
تعداد بازدید: ۱۲۷
سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: ثبت و اطلاع رسانی کلیه مقرراتی با حوزه و کسب و کار مرتبط هستند در پایگاه اطلاع رسانی متمرکز الزامی شد و بدون ثبت و اطلاع رسانی مقررات در این سامانه، اجرای مقررات الزامی نخواهد بود.

بهادری‌جهرمی: ثبت و اطلاع‌رسانی تمامی مقررات مرتبط با حوزه و کسب و کار در پایگاه اطلاع‌رسانی متمرکز الزامی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: ثبت و اطلاع رسانی کلیه مقرراتی با حوزه و کسب و کار مرتبط هستند در پایگاه اطلاع رسانی متمرکز الزامی شد؛ بدون ثبت و اطلاع رسانی مقررات در این سامانه، اجرای مقررات الزامی نخواهد بود.

 بهادری جهرمی افزود: آیین نامه نحوه نگهداری و امحای کالاهای قاچاق مکشوفه در جلسه قبلی هیات دولت به تصویب رسید.

وی ادامه داد: بخشی از بسته ارائه شده توسط وزارت راه و شهرسازی برای کنترل افزایش قیمت‌های خرید و فروش و اجاره منازل مسکونی در دولت تصویب شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: