کد خبر: ۹۴۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۳۰۳
مدیرعامل شرکت افسانه سازان آینده کیش گفت: تاکنون 17 هزار مترمربع سازه جدید در بخش تجاری پروژه شهر افسانه ای کیش احداث شده است.
اشتغال 1200 نفر در کارگاه پروژه شهر افسانه ای کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از پايگاه خبری عصر هشت، علی موقر گفت: عملیات تجهیز و نوسازی کارگاه پروژه بزرگ گردشگری پدیده در کیش با اعتباری حدود 4 هزار میلیارد ریال اعتبار در طی 4 ماه گذشته انجام شده است.
وی افزود: در این مسیر تجهیزات مختلفی در حوزه مکانیکی، برقی و عمرانی تهیه و یا در کارگاه نوسازی شده است.
وی تهیه تجهیزات مورد نیاز برای نوسازی  12 تاور کرین با اعتبار حدود 20 میلیارد تومان را از جمله اقدامات انجام شده خواند و گفت: برای تجهیز خوابگاههای نیروهای کاری مستقر در پروژه علاوه بر لوازم خوابگاهی و رفاهی، تنها در یک مورد 300 عدد کولرگازی خریداری و مستقر شده است.
موقر مساحت کارگاه عملیاتی پروژه پدیده در کیش را 110 هزار مترمربع خواند و تاکید کرد: متاسفانه بدلیل توقف عملیات اجرایی در 8 سال گذشته بخش زیادی از تجهیزات و امکانات و ماشین آلات با توجه به شرایط خاص آب و هوایی جزیره کیش دچار پوسیدگی و تخریب شده اند و بخش دیگری نیز بدلایلی از محل کارگاه خارج شده است. وی همچنین از خرید 100 هزار تن مصالح خشک برای پروژه در ماههای اخیر خبر داد و گفت: علاوه بر این 4500 تن میلگرد نیز برای اجرای پروژه خریداری شده است که بصورت مستمر وارد کارگاه می شود.
مدیرعامل شرکت افسانه سازان آینده کیش از اجرای 6 هزار متر مربع بتن ریزی در هفته های اخیر در این پروژه خبر داد و گفت: در فاز اول کار تکمیل پروژه مرکز تجاری پدیده در دستور کار قرار گرفته است که با زیربنای 268 هزار مترمربع احداث خواهد شد.
وی از بکارگیری 1200 نفر نیروی انسانی اعم از مهندسان و معماران و کارگران و نیروی اجرایی و خدماتی درقالب این پروژه در هفته های اخیر خبر داد و گفت: با تمهیدات مدیریتی کار در پروژه بصورت شبانه روزی در همه روزهای بدون درنظر گرفتن تعطیلات انجام می شود که جای تقدیر و تشکر از همه عوامل مستقر در کارگاه پروژه شهر افسانه ای کیش را دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: