کد خبر: ۹۴۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۱۵۶
رئیس جمهور در پیامی به بشار اسد تصریح کرد: اینک که پس از سال‌ها همکاری صادقانه و مقاومت تاریخ‌ساز، نظم جهانی و منطقه‌ای به نفع ملت‌های آزاده و مستقل ما در حال رقم خوردن است، امیدوارم در پرتو مساعی مقامات و با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود، شاهد توسعه و تعمیق روابط در تمامی زمینه‌ها و در راستای تحقق اهداف عالیه دو کشور و در جهت برقراری صلح و ثبات در منطقه باشیم.

پیام رئیسی به بشار اسد: نظم جهانی در حال رقم خوردن به نفع ملت‌های مستقل ما استبه گزارش خبرداغ  ، رئیس جمهور در پیامی به بشار اسد، ضمن تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به دولت و مردم این کشور تأکید کرد: نظم جهانی و منطقه‌ای در سایه سال‌ها همکاری صادقانه و مقاومت تاریخ‌ساز ایران و سوریه، به نفع ملت‌های آزاده و مستقل ما در حال رقم خوردن است.

 «سید ابراهیم رئیسی» در این پیام تصریح کرد: اینک که پس از سال‌ها همکاری صادقانه و مقاومت تاریخ‌ساز، نظم جهانی و منطقه‌ای به نفع ملت‌های آزاده و مستقل ما در حال رقم خوردن است، امیدوارم در پرتو مساعی مقامات و با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود، شاهد توسعه و تعمیق روابط در تمامی زمینه‌ها و در راستای تحقق اهداف عالیه دو کشور و در جهت برقراری صلح و ثبات در منطقه باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: