کد خبر: ۹۴۹۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
تعداد بازدید: ۱۲۸
نماینده مردم سروستان در مجلس با انتقاد از گرانی شدید قیمت خودرو گفت: چه زمانی خودرو از سبد تولید ملی خارج خواهد شد.

بمظفری، نماینده مجلس: خودروسازان پراید را کیلویی چند با مردم حساب می‌کنند؟ه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: عبدالعلی رحیمی مظفری در نشست علنی امروز ( یکشنبه، ۲۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با طرح این سوال که چه زمانی خودرو می‌خواهد از سبد تولید ملی خارج شود، گفت: ما تا چه زمانی باید تاوان خودرو را بدهیم، آقای وزیر پاسخ دهد آیا نفت، گاز، بنزین و گازوئیل و سوختی که در کشور هدر می‌دهیم، سرمایه ملی نیست. آیا نمی‌شود با مابه التفاوت ارز، خودرو وارد کشور کرد که اجازه آن صادر نمی‌شود.

نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه در مجلس ادامه داد: اگر بهانه این است که همه چیز گران شده است، ما باید سوال کنیم که پراید و آهن کیلویی چند است. آیا خودروسازهای خارجی هزینه نمی‌دهند، آیا هزینه انرژی آنها از ما بیشتر نیست، چرا قیمت‌ها به این صورت است و تا چه زمانی می‌خواهیم به این بهانه که تولید را ملی کنیم، مردم را تحت تحریم قرار دهیم. در حال حاضر مجلس پیشقدم شده و انتظار داریم مابقی دستگاه‌ها نیز در این مسیر گام بردارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: