کد خبر: ۹۴۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۱۷۸
روز گذشته قیمت طلا و سکه کاهش داشت. سکه به کف کانال ۳۱ میلیون تومانی رسید. این کاهش قیمت در بازار فلز زرد متعاقب اُفت محدود قیمت دلار رخ داد.

پیش بینی قیمت طلا و سکه امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۲؛ در مسیر کاهشی؟به گزارش خبرداغ ، قیمت طلا و سکه روز گذشته کاهش داشت. دیروز ۲۶ فروردین قیمت سکه امامی نزدیک به یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت. قیمت طلا نیز با کاهش قیمت سکه همراه شد.

سکه امامی در کف کانال ۳۱ میلیون تومان قرار گرفت و با قیمت ۳۱ میلیون و ۹۱ هزار تومان بسته شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت دو میلیون و ۵۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان در آخرین معامله روز گذشته بسته شد. این در حالی اپیش ست که نرخ بازگشایی طلا روز گذشته (شنبه ۲۶ فروردین) دو میلیون و ۵۵۶ هزار ۱۰۰ تومان بوده است. طلای دست دوم نیز با قیمت دو میلیون و ۴۸۰ هزار تومان به کار خود پایان داد.

به اعتقاد تحلیلگران بازار این تاثیر مستقیم قیمت دلار است که قیمت طلا و سکه را در مسیر نزولی قرار داده است. هر چند هفته گذشته دلار روند نسبتا باثباتی داشت و در دو پله ابتدایی کانال پنجم نوسان داشت، اما قیمت در بازار فلز زرد بدون توجه به محدوده دو هزار دلاری انس جهانی طلا در مسیر کاهشی قرار گرفت.

تجارت نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: