کد خبر: ۹۴۹۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
تعداد بازدید: ۱۱۲
نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران با تاکید بر اینکه کل رژیم صهیونیستی پروژه آمریکایی _ غربی بود گفت: توانایی مقاومت امروز به حدی افزایش پیدا کرده که می‌توانیم نابودی رژیم صهونیستی را خیلی سریع‌تر رقم بزنیم.

خالد قدومی: مقاومت می‌تواند نابودی رژیم صهیونیستی را سریع‌تر رقم بزندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، ویژه برنامه روز جهانی قدس امروز ( ۲۶ فروردین ۱۴۰۲)  به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار شد.

خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)  در تهران گفت: در آستانه روز جهانی قدس برخورد رژیم صهیونیستی را با مردم مظلوم فلسطین دیدیم، و موشک‌های زیادی سمت فلسطین شلیک کردند. امروز همه زیر محور پرچم قدس جمع شدند. تحول اول در جبهه مقاومت اعلام ممنوعیت ورود شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی بود، این یعنی موفقیت بیشتر مقاومت در مواجهه با صهیونیست‌ها بود.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی به بن بست سیاسی رسیده گفت: این رژیم رهبری واحد ندارد و در مقابل نیز جبهه مقاومت وضعیتش بسیار پیشرفت کرده است. کاهش حقوق طبقات گوناگون جامعه در رژیم صهیونیستی و خراب شدن اعتباری وضعیت اقتصادی این رژیم در دنیا به خوبی نشان دهنده بحرانی بودن در این رژیم است.

قدومی تاکید کرد: افکار غربی نیز امروز علیه رژیم صهیونیستی شده و در سطح جهانی با شکست مواجه شده اند. البته باید تاکید کنیم کل رژیم صهیونیستی به خاطر پروژه غربی ها و آمریکایی ها تاسیس شد و به واسطه دخالت آمریکا و انگلیس شکل گرفت،  باید بیینم این پروژه شکست خورده است یا نه؟

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران در پایان گفت: در مقطع کنونی و  با توجه به تغییرات نظام نوینی جهانی، آمریکا و غربی‌ها رفتارهای خشن رژیم صهیونیستی را نیز دیگر نمی‌پذیرند. توانایی مقاومت امروز به حدی افزایش پیدا کرده که می‌توانیم نابودی رژیم صهونیستی را خیلی سریع‌تر رقم بزنیم.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: