کد خبر: ۹۴۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
تعداد بازدید: ۲۶۹
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کرد استفاده از لیزر با محرومیت هواداران تیم میزبان روبه‌رو خواهد شد.

کمیته انضباطی اعلام کرد: استفاده از لیرز محرومیت دارد!به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کرد استفاده از لیزر با محرومیت هواداران تیم میزبان روبه‌رو خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمیته انضباطی با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد، استفاده از لیزر توسط تماشاگران در استادیوم‌ها محرومیت در بر دارد.

در نامه حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی به سرپرست سازمان لیگ آمده است: «با توجه به شیوع استفاده از لیزر در ورزشگاه‌ها، مستند به مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال در صورت استفاده از لیزر یا وسایل مشابه در جریان مسابقات فوتبال توسط تماشاگران حاضر در استادیوم، باشگاه میزبان علاوه بر جرایم نقدی با تنبیه محرومیت از حضور تماشاگر در مسابقات آینده نیز مواجه خواهد شد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: