کد خبر: ۹۴۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۱۶۰
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید بین تیم اقتصادی دولت هماهنگی ایجاد شده و هم‌افزایی با کارشناسان اقتصادی شکل بگیرد.

ذوالنوری: قیمت خودرو سرسام آور و رو به افزایش است / حضور رئیس مجلس در جلسه سران به معنی تعامل دو قوه نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید بین تیم اقتصادی دولت هماهنگی ایجاد شده و هم‌افزایی با کارشناسان اقتصادی شکل بگیرد.

مجتبی ذوالنوری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: ملت انقلابی ایران در روز قدس جنازه متعفن صهیونیست ها را زیر پا می گذارند و یک بار دیگر با آرمان های اسلام تجدید پیمان کرده و از هویت و مظلومیت خودشان با حضور در خیابان ها دفاع خواهند کرد.

وی در تذکری خطاب به رئیس جمهور، اظهار کرد: تقریباً نیمی از عمر خدمتی دولت شما سپری شده و وعده هایتان باید اجرایی شود. رهبر انقلاب بر موضوع کنترل تورم و رشد تولید تاکید کردند اما وزرای شما لبیک بدی گفتند. امروز قیمت خودرو سرسام آور و رو به افزایش است. بازار ارز نیز قابل کنترل بوده و راه حل دارد. لذا باید تیم اقتصادی دولت را سامان دهید و قدری هماهنگی ایجاد کنید. همچنین باید با کارشناسان اقتصادی هم افزایی صورت گیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس و دولت اکنون مشارکت ندارند و حضور رئیس مجلس در جلسه سران به معنی تعامل دو قوه نیست. امروز هیچ برنامه مشترکی بین مجلس و دولت دیده نمی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: