کد خبر: ۹۴۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
تعداد بازدید: ۱۵۵
هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به زودی دستخوش تغییرات خواهد شد.
تغییر هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال پس از دربیبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم : هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به زودی دستخوش تغییرات خواهد شد.

سازمان خصوصی‌سازی چندی پیش اعلام کرده بود که هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دچار تغییرات می‌شود. رئیس مجمع این دو باشگاه از سال 1397 وزیر اقتصاد است که هر ساله چنین مسئولیتی به وزیر ورزش و جوانان تفویض می‌شد و وزارت جوانان اعضای هیئت مدیره سرخابی‌ها را انتخاب می‌کرد.

قرار نیست اما امسال چنین اتفاقی رخ دهد و از سال جاری چنین اختیاری از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی به حسین قربان‌زاده معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی‌سازی واگذار شده است. در واقع سازمان خصوصی‌سازی از این پس ترکیب هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس را مشخص می‌کند.

ظرف دو هفته آینده هیئت مدیره جدید سرخابی‌ها از سوی سازمان خصوصی‌سازی مشخص خواهد شد. پرسپولیس و استقلال روز 3 اردیبهشت در دربی پایتخت به مصاف هم می‌روند و تا این لحظه بنا بر این است که هیئت مدیره جدید بعد از دربی مشخص شود مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد و این موضوع پیش از دربی رقم بخورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: