کد خبر: ۹۴۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
تعداد بازدید: ۱۹۳
ساترا و مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران تفاهمنامه همکاری امضا کردند؛ بنابراین گزارش از جمله تعهدات حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران همکاری در تولید منابع و برگزاری کارگاه‌ها با هدف افزایش سواد رسانه‌ای و سواد تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر طلاب حوزه‌های عملیه است.

همکاری ساترا و حوزه علمیه تهرانساترا و مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، تفاهم‌نامه همکاری سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی و مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران به امضا مدیرکل توسعه شبکه تنظیم‌گران اجتماعی ساترا و مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران رسید.

در این تفاهم نامه که به امضا محمدمهدی مومنی‌ها مدیرکل توسعه شبکه تنظیم‌گران اجتماعی ساترا و حجت الاسلام محمدحسین کبیریان مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تهران رسیده است به همکاری در تولید و انتشار محتوای مرتبط با سواد رسانه‌ای و سواد تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر با هدف همکاری در تولید برنامه‌های آموزشی و فرهنگ‌ساز مرتبط با مأموریت ساترا، تدوین سند همکاری حوزه علمیه و ساترا در راستای تولید محتوای آموزشی برای سطوح مختلف حوزوی و ترسیم سازوکار همکاری حوزه در روند پایش محتوای فضای مجازی اشاره شده است.

بنابراین گزارش از جمله تعهدات حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران همکاری در تولید منابع و برگزاری کارگاه‌ها با هدف افزایش سواد رسانه‌ای و سواد تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر طلاب حوزه‌های عملیه است.

همچنین ساترا اعلام آمادگی کرده است تا نتایج آخرین مطالعات و پژوهش‌های خود را در اختیار حوزه‌های علمیه قرار دهد و کارشناسان خبره در حوزه سواد تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر را به حوزه‌های علمیه برای تدریس در کارگاه‌های آموزشی معرفی کند.

همکاری در تولید و انتشار محتوای فاخر ویدئویی با هدف تبیین ضرورت و معرفی شیوه‌های تنظیم‌گری فضای مجازی و افزایش سواد رسانه‌ای طلاب حوزه‌های علمیه از جمله دیگر برنامه‌-های عملیاتی حوزه علمیه خواهران استان تهران و ساترا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: