کد خبر: ۹۴۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
تعداد بازدید: ۱۹۷
بازیکن تیم رئال مادرید پس از دیدار مقابل ویارئال از کوره در رفت.

صحنه‌های باورنکردنی در لالیگا: مشت‌زنی والورده در تونل برنابئو! به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در چارچوب مسابقات هفته بیست و هشتم لالیگا شب گذشته را مادرید مقابل ویارئال به میدان رفت. این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود شاگردان کیکه ستین به پایان رسید.

این نتیجه موجب شد شانس کسب عنوان قهرمانی لالیگا برای رئال مادرید غیرممکن شود. در صورت برتری بارسلونا مقابل خیرونا فاصله با شاگردان کارلو آنچلوتی به عدد 15 می‌رسد.

کسب این نتیجه برای تیمی که مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان و کوپا دل ری است، دشوار بود. بازیکنان رئال به دلیل باخت کورس قهرمانی به بلوگرانا آرامش گذشته را ندارند و همین موضوع مورد سواستفاده بازیکن ویارئال قرار گرفت.

بر اساس گزارش منابع مارکا فده والورده، بازیکن رئال بعد از بازی در پارکینگ منتظر بائنا، بازیکن ویارئال بود و با مشت به صورت او کوبید!

بر اساس منابع نزدیک به والودره که مارکا به آن‌ها استناد می‌کند، این اتفاق به این دلیل رخ داد که بائنا در بازی گذشته به فده گفته بود: "حالا گریه کن که پسرت به دنیا نمی‌آید."

این منبع بار دیگر به مارکا گفت که بائنا شنبه شب در جریان بازی رئال مادرید و ویارئال در برنابئو دوباره همین حرف را تکرار کرد.

ماجرا از این قرار است که والورده و مینا بونینو، همسرش در ماه فوریه دچار ترس سقط جنین شده بودند.

والورده پس از بازی شب گذشته در پارکینگ به بائنا گفته که "خانواده در اولویت است و درخصوص آن‌ها بسیار جدی است."

شب گذشته، الکس بائنا در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی چنین اظهارنظری را انکار کرد: "من برای پرخاشگری که متحمل آن شدم و برای داستان‌هایی که در اطراف خود می‌بینم ناراحت هستم - هرگز این چیزها را [به والورده] نگفته‌ام."

زمانی که والورده به صورت این بازیکن ضربه زد، الکس بائنا نیروهای امنیتی ورزشگاه را فراخواند. سپس برای شکایت به سمت نماینده ویارئال و یک پلیس رفت.

فعلا تصویر یا ویدیویی از زمان درگیری والورده با بازیکن ویارئال منتشر نشده اما تصویری در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شده که کبودی زیر چشم راست بائنا را نشان می‌دهد.

photo_۲۰۲۳-۰۴-۰۹_۱۱-۱۵-۴۳

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: