کد خبر: ۹۴۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
تعداد بازدید: ۱۴۸
سرمربی سابق استقلال بعد از پیروزی با اتحاد کلباء و شکست شدن طلسم بدون بردش واکنش جالبی داشت.

فرهاد مجیدی طلسم ۶ را شکستبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، تیم فوتبال اتحاد کلباء شب گذشته در رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر امارات به مصاف بنی یاس رفت و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

مجیدی سرمربی سابق استقلال روی نیمکت اتحاد کلباء شرایط سختی را داشت ولی با این برد به طلسم ۵ بازی بدون برد پایان داد و اولین بردش را بعد از ۶ بازی در لیگ امارات کسب کرد.

مجیدی هفته گذشته قراردادش را با اتحاد کلباء تمدید کرد. سرمربی ایرانی بعد از این برد گفت: به بازیکنانم به خاطر نمایش خوبی که در این بازی داشتند تشکر می کنند. آنها در این بازی با تلاش زیاد موفق شدند تیم را از بحران خارج کنند.

وی افزود: خیلی خوشحالم که بازیکنان جوان ما عملکرد خوبی داشتند. آنها آینده فوتبال امارات خواهد بود. ما در این بازی تیم برتر میدان بودیم و در نهایت با برنامه ریزی به هدف اصلی خود رسیدیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: