کد خبر: ۹۴۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
تعداد بازدید: ۱۹۰
شبکه خبری المیادین به نقل از منابع آگاه یمنی گفتند: ریاض، رئیس و اعضای شورای رهبری ریاست جمهوری یمن را در جریان شکل تفاهمات اعلام نشده خود با صنعا قرار داد. منابع المیادین خاطرنشان کرده اند که ریاض تصمیم خود مبنی بر پایان دادن به جنگ و بستن نهایی پرونده یمن را به شورای رهبری ریاست جمهوری یمن ابلاغ کرده است.

المیادین: ریاض، تصمیم پایان جنگ یمن را به شورای رهبری ریاست جمهوری ابلاغ کردشفقنا: شبکه خبری المیادین به نقل از منابع آگاه یمنی اعلام کرد که عربستان رئیس و اعضای شوررای رهبری ریاست جمهوری یمن را احضار کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از المیادین، این منابع همچنین گفتند که احضار این افراد در سالگرد اعلام موجودیت این شورا از ریاض صورت گرفته است.

این منابع یمنی به المیادین گفتند: ریاض، رئیس و اعضای شورای رهبری ریاست جمهوری یمن را در جریان شکل تفاهمات اعلام نشده خود با صنعا قرار داد.

براساس گفته این منابع، سفیر عربستان سعودی در یمن رئیس و اعضای شورای رهبری ریاست جمهوری این کشور را در جریان جزئیات تفاهمات ریاض با صنعا و نتایج آن قرار داده است.

منابع یمنی افزودند: خالد بن سلمان وزیر دفاع عربستان سعودی فرمول راه حل را در دیدار روز گذشته با انها تحویل داده است.

همین منابع ادامه دادند: چشم انداز عربستان برای راه حل، تمدید آتش بس موجود در یمن تا یک سال دیگر با توافق با صنعا است. این چشم انداز همچنین حاوی تمدید آتش بس در ازای تحویل حقوق و یکسان سازی واحد پولی و گشودن کامل بندر حدیده است.

منابع مذکور همچنین یادآوری کرده اند که تمدید آتش بس با شرایط جدید آن، اعلام رسمی پایان جنگ و توقف مداخله این کشور در یمن توسط عربستان سعودی را به دنبال خواهد داشت.

منابع المیادین خاطرنشان کرده اند که ریاض تصمیم خود مبنی بر پایان دادن به جنگ و بستن نهایی پرونده یمن را به شورای رهبری ریاست جمهوری یمن ابلاغ کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: