کد خبر: ۹۴۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۹
تعداد بازدید: ۱۳۷
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در خلال برنامه های خود در پکن، شامگاه پنجشنبه در یک گفتگوی تلفنی با «حسین ابراهیم طه»، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، در خصوص تعرض اخیر و هتک حرمت مسجد الاقصی توسط رژیم صهیونیستی، به گفت و گو و تبادل نظر پرداخت.

امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی: درباره فلسطین نشست اضطراری برگزار کنیدبه گزارش خبرداغ به نقل از حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در خلال برنامه های خود در پکن، شامگاه پنجشنبه در یک گفتگوی تلفنی با «حسین ابراهیم طه»، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، در خصوص تعرض اخیر و هتک حرمت مسجد الاقصی توسط رژیم صهیونیستی، به گفت و گو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ، در این گفتگوی تلفنی ضمن تاکید بر ضرورت برگزاری نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی در سطح وزرای امور خارجه کشور های عضو برای رسیدگی به تعرض اخیر رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه همکاری در برگزاری این نشست را مورد تصریح قرار داد.

امیرعبداللهیان هم‌چنین با اشاره به گفتگوی تلفنی رئیس جمهور کشورمان با رئیس جمهور اندونزی در این ارتباط، دیگر برنامه‌های پیش بینی شده از سوی جمهوری اسلامی ایران در این خصوص را به اطلاع دبیر کل رساند.

حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی نیز در این گفت و گوی تلفنی، با محکوم کردن تعرض اخیر صهیونیست ها به مسجد الاقصی، از برگزاری نشست نمایندگان کشورهای عضو سازمان در سطح کمیته اجرایی در روز یکشنبه برای رسیدگی به اقدام هتاکانه اخیر رژیم صهیونیستی خبر داد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: