کد خبر: ۹۴۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
تعداد بازدید: ۱۴۰
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اگر دولت بتواند موانع پیش روی تولیدکنندگان را توسط سازمان هایی نظیر سازمان تامین اجتماعی، سازمان امور مالیاتی و بانک‌ها بردارد، حتما تحولات چشمگیری در عرصه اقتصاد کشور رخ خواهد داد.

نماینده مجلس: مهارتورم و رشدتولید مستلزم حمایت از واحدهای تولیدی استبه گزارش خبرداغ ، علیرضا شهبازی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به نام‌گذاری سال 1402 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «مهار تورم، رشد تولید» گفت: مقام معظم رهبری پیرو دغدغه های موجود در جامعه و کشور شعار سال را انتخاب می کنند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب در چند سال اخیر توجه جدی به موضوعاتی نظیر اقتصاد، معیشت، تولید و موانع تولید داشته اند، بیان کرد: رهبری پیرو اظهارات خود در ابتدای سال، در کنار انتخاب شعار سال برخی گلایه ها را نیز مطرح می‌کنند.

این نماینده مجلس ضمن انتقاد از برخی از مسئولان بیان کرد: متاسفانه برخی از مدیران و مسئولان در حد شعار آنهم در قالب نصب بنر، سخنرانی و یا سربرگ نامه های اداری به موضوعات نام گذاری شده توجه می‌کنند که این خود یک اشکال بزرگ است.

شهبازی تصریح کرد: مسئولان اگر از ابتدا و به طور موثر به رهنمودهای رهبر انقلاب در زمینه های اقتصادی عمل می‌کردند، درحال حاضر شرایط اقتصادی جامعه خیلی بهتر از شرایط فعلی بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه مجلس طی سه سال فعالیت خود قوانین مناسبی را برای پیشبرد امور اقتصادی کشور مصوب کرد، ادامه داد: از این رو اگر دولت بتواند در موضوع اشتغال و رفع موانع تولید به نهادهای تولیدی و صنعتی کمک کرده و به نوعی موانع پیش روی آنها را توسط سازمان هایی نظیر سازمان تامین اجتماعی، سازمان امور مالیاتی و بانک‌ها بردارد، حتما در پی این اقدامات تحولات چشمگیری در کشور آنهم در عرصه اقتصاد رخ خواهد داد.

وی تاکید کرد: به واقع اگر ما بتوانیم به رشد تولید دست پیدا کنیم حتما تورم مهار خواهد شد در غیر اینصورت شرایط ما تغییر نکرده چندانی نخواهد کرد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: