کد خبر: ۹۴۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
تعداد بازدید: ۱۳۰
معاون اجرایی رئیس‌جمهور از شکل‌گیری کارگروهی در این معاونت برای رفع مشکلات حوزه تولید و حمایت از این حوزه و کمک به شعار سال به دستور رئیس‌جمهور خبر داد.

منصوری: کارگروه رفع مشکلات حوزه تولید تشکیل می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در هفته پایانی سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان برای اجرای مصوبات سفرهای استانی به حساب استان‌ها واریز شد.

وی افزود: پس از جلسه رییس جمهوری با برخی تولیدکنندگان در شب‌های اخیر و شنیدن نظرات آنان و حل مسائل تولید جهت تحقق شعار سال رخ داد، آقای رئیسی تصمیم گرفت که به صورت هفتگی زمانی را برای حل مسائل تولیدکنندگان اختصاص دهند.

منصوری گفت: دستوری هم برای رفع مشکلات حوزه تولید و حمایت از این حوزه و کمک به شعار سال صادر کردند که کارگروهی با همین موضوع در معاونت اجرایی رئیس‌جمهوری شکل بگیرد و به صورت موردی پیگیر مسائل تولیدکنندگان باشد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری یادآور شد: این کارگروه از هفته آینده تشکیل می‌شود و به جزئیات مسائل مربوط به تولیدکنندگان می‌پردازد و موارد قابل حل‌وفصل در آنجا را حل می‌کنند و مابقی موارد به جلسه هفتگی رییس‌جمهوری ارجاع می‌شود.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: