کد خبر: ۹۴۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
تعداد بازدید: ۱۰۲
رئیس مجلس گفت: رشد تولید دستور کاری یکساله نیست لذا مهم‌ترین کاری که مجلس تلاش می‌کند در سال پیش رو انجام دهد توجه خاص به این مسئله در برنامه هفتم توسعه است.

قالیباف: باید به مهار تورم و رشد تولید در تدوین برنامه هفتم توجه خاص شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نخستین جلسه علنی سال 1402 که صبح امروز(سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه) برگزار شد، گفت: فرارسیدن ماه مهمانی و بندگی خدا ماه مبارک رمضان فرصتی برای همه ما است تا رابطه نزدیک‌تری با خداوند متعال برقرار کنیم و از نعمت های معنوی این ماه و به طور خاص فرصت شب‌های مبارک قدر بهره مند شویم.

رئیس مجلس با اشاره به شعار سال 1402 بیان کرد: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری امسال  با عنوان «مهار تورم و رشد تولید»،  دو اولویت  اصلی  برنامه ریزی و اقدام  در سال جاری را برای همه مسئولین،  تعیین فرمودند. 

وی ادامه داد: مجلس پیش از این، در بسته تحول قوانین اقتصادی  و در فرایند تصویب بودجه 1402 به این دو امر توجه ویژه داشته است. به عنوان مثال، قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار  یا اصلاح قانون  مبارزه با قاچاق کالا و ارز  و همچنین اعطای مجوز به دولت  جهت استفاده از کالابرگ الکترونیک  برای حفظ قدرت خرید مردم در برابر تورم  از جمله آن‌ها است.  

قالیباف گفت: البته رشد تولید دستور کاری یکساله نیست. لذا؛ مهم‌ترین کاری که مجلس تلاش می‌کند در سال پیش رو انجام دهد توجه خاص به این مسئله در برنامه هفتم توسعه است.

وی افزود: امیدواریم دولت محترم نیز از فرصت ها و ظرفیت های موجود استفاده کرده تا مردم شاهد حرکت رو به جلویی اقتصاد کشور و حفظ قدرت خرید خود باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
0
0
قالیباف از زمان که رئیس مجلس شورای اسلامی شده است که متاسفانه مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور 100 دربرابر افزایش یافته است چرا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
0
0
۱۱:۳۴ – ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
نمایندگان مجلس بابت تاخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان از سازمان برنامه به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت کردند+‌ جزئیات
ولی متاسفانه اما در مورد مشکلات بازنشسته شرکت مخابرات هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از پرداخت بن خوار بار و غیره بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون خودداری کرده است و هنوز هم خودداری می کند و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره هم تاکنون سکوت کرده اند چرا؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: