کد خبر: ۹۴۸۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
تعداد بازدید: ۱۲۶
برخی کسبه، مغازه دارها و صاحبان فروشگاه ها به صورت خود جوش از ایده های جالبی برای تشویق و دعوت به حجاب استفاده می‌کنند
روایت رسانه اصولگرا از «ایده‌های خودجوش و جالب» برخی کسبه در دعوت به حجاب + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس  روایت زسانه اصولپرا : برخی کسبه، مغازه دارها  و صاحبان فروشگاه ها به صورت خود جوش از ایده های جالبی برای تشویق و دعوت به حجاب استفاده می‌کنند

نسل جوان در هر دوره نیاز به دعوت به حجاب و سایر دستورات الهی دارد تا ارزش و اعتبار خود را بهتر بداند. حالا هم شاهدیم که برخی کسبه، مغازه دارها و صاحبان فروشگاه ها به صورت خود جوش از ایده های جالبی برای تشویق و دعوت به حجاب استفاده می‌کنند مثل استفاده از تخفیف و تشویق‌های دیگر و همینطور تذکرات دوستانه و استفاده کردن از جمله‌های لطیف و مهربانانه برای دعوت به حجاب که قطعا اثرگذار و زیبا است.

این ایده‌های جالب با چاشنی حجاب از سوی برخی لباس فروش‌ها و همینطور داروخانه ها و مغازه‌های دیگر در شهرهای مختلف ایران صورت گرفته است.

 

 

روایت رسانه اصولگرا از «ایده‌های خودجوش و جالب» برخی کسبه در دعوت به حجاب + عکس

روایت رسانه اصولگرا از «ایده‌های خودجوش و جالب» برخی کسبه در دعوت به حجاب + عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: