کد خبر: ۹۴۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱
تعداد بازدید: ۱۸۶
یک پایگاه خبری در گزارشی مدعی شده دولت بایدن موضوع توافق موقت با ایران را با همپیمانان غربی و اسرائیلی خود مطرح کرده است.

ادعای تازه درباره طرح توافق موقت بایدن با ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: پایگاه خبری آکسیوس در گزارشی به نقل از ۱۰ مقام صهیونیستی، دپیلمات‌های غربی و هم‌چنین منابع آمریکایی نوشت که دولت بایدن طرح توافق موقت با ایران که موجب رفع برخی از تحریم‌ها در ازای توقف بخش‌های از برنامه هسته‌ای ایران می‌شود را با همپیمانان اروپایی و اسرائیلی خود مطرح کرده است.

بر اساس این گزارش، این رویکرد جدید آمریکا نمایانگر نگرانی آمریکا از تحولات اخیر برنامه هسته‌ای ایران است.

 

به گفته منابع آکسیوس، دولت بایدن بررسی این طرح را در ماه ژانویه آغاز و آن را در ماه فوریه با اسرائیل و تروئیکای اروپایی مطرح کرده است.

طبق این گزارش، آمریکایی‌ها در این توافق خواستار توقف تولید اورانیوم غنی‌شده در سطح 60 درصد توسط ایران به ازای لغو برخی تحریم‌ها هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: