کد خبر: ۹۴۸۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳
تعداد بازدید: ۲۲۲
هئیت مدیره باشگاه استقلال در جلسه‌ای که از قبل هم نتیجه آن معلوم بود، با استعفای علی فتح‌الله‌زاده مخالفت کرد.

بروید کنار؛ حاجیِ استقلال دوباره برگشتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: علی فتح‌الله‌زاده در جلسه اضطراری امروز هیئت مدیره باشگاه استقلال با موافقت همه اعضا، در سمت خود ماندگار شد.

ابقای فتح‌الله‌زاده نشان داد نه بی‌اعتنایی وزیر ورزش به آن استعفا از سر حادثه بود، نه پاک شدن غیرمنتظره پست مربوط به استعفای فتح‌الله‌زاده به صورت خودجوش اتفاق افتاد! بقای فتح‌الله‌زاده در پست مدیرعاملی اما نشانه دیگری هم داشت؛ مستاصل شدن هیئت‌مدیره‌ای که در این شرایط، گزینه‌ای دیگر جز همین مدیر مستعفی ندارد.

دقایقی قبل خبرگزاری دولتی ایرنا نوشت: با توجه به این‌که مهلت نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا ۳۰ مارس یا همان ۱۱ فروردین بود، از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که باشگاه استقلال با توجه به عدم تسویه بدهی‌هایش، از پروسه کسب صدور مجوز حرفه‌ای کنار گذاشته شده و به صورت قطعی نمی‌تواند فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

همین خبر به ظاهر ساده، نشانه‌ای دیگر است مبنی بر این‌که غم و غصه حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، به نام علی فتح‌الله‌زاده سند می‌خورد؛ در واقع به نام مدیری که همین حالا در راس کار است. حالا مدیران قبلی هر کاری کرده‌اند، لابد یادم تو را فراموش!

فتح‌الله‌زاده که همیشه در دوران حضورش در فوتبال ایران از عشاق همیشگی بازگشت به استقلال بود، این بار در حالی که واقعا دلش می‌خواست برود و کارنامه‌اش با حذف استقلال از آسیا مخدوش نشود، نتوانست از جایش تکان بخورد. نه آقای وزیر استعفایش را تحویل گرفت، نه هیئت مدیره باشگاه دل و جرات این کار را داشت.

در نتیجه آقای فتح‌الله‌زاده همچنان در خدمت شما استقلالی‌هاست؛ چرا که هر مدیر دیگری هم در این شرایط می‌آمد، کاری از دستش ساخته نبود!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: