کد خبر: ۹۴۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
تعداد بازدید: ۱۲۲
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ضمن ارزیابی مثبت از عملکرد مجلس یازدهم گفت: در سال ۱۴۰۱ سعی شد تا روند تقنینی کشور با حداکثر پشتیبانی به نفع تولید کشور باشد که در سال آخر مجلس یازدهم نیز این مسیر را دنبال می کنیم.
حسینی: مجلس یازدهم در سال جدید از رونق تولید پشتیبانی می‌کندبه گزارش خبرداغ، سیدکریم حسینی در گفت‌وگو با ایسنا در ارزیابی از عملکرد مجلس یازدهم بیان کرد: مجلس نهادی است که در راس تصمیم‌گیری تقنین و نظارت کشور قرار دارد و بر اساس قانون اساسی در مسائل نظارتی و تقنینی وظایفی دارد که قطعا مجلس یازدهم طبق اظهار نظرهایی که خارج از مجلس صورت می گیرد هم به خوبی به وظیفه قانونگذاری خود و هم به وظایف نظارتی عمل کرده است.

مجلس یازدهم به گواه دیگران ورود خوبی به موضوعات داشته است

وی با بیان اینکه قطعا ما در مقاطعی نیاز به تصمیم گیری های به هنگام و گاهی تصمیم گیری های تاثیرگذار داریم، گفت: مجلس یازدهم به گواه دوستان در قوه مجریه و نهادهای نظارتی به این موضوعات ورود کرده و تصمیم گیری می کند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص برخی از مصوباتی که مجلس یازدهم در سال ۱۴۰۱ داشته است، تصریح کرد: مجلس یازدهم در حوزه های معیشتی، پشتیبانی از تولید، پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان و مراکز علمی و پژوهشی به خوبی ورود کرد و مصوبات خوبی را در حوزه های مختلف داشتیم.

حسینی ضمن اشاره به اینکه مجلس یازدهم در حوزه هایی مانند تولید مسکن نیز که امروز نیاز کشور است مصوباتی داشت که راهگشا بود، عنوان کرد: در خصوص بازگشایی و مانع زدایی برای تولید و کسب و کار مجلس مصوبات خوبی داشته که از جمله آنها قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار برای گرفتن مجوزها و رفع محدودیت هایی که در این حوزه وجود داشت تصمیم گیری کرده و مسافت را برای دریافت کنندگان این مجوزها کوتاه کرد.

در حوزه پشتیبانی از تولید کشور، مجلس ورود خوبی داشت

وی در عین حال خاطرنشان کرد: همچنین مجلس یازدهم در خصوص بحث هایی که به موانع تولید برمی گردد ورودی جدی داشت و هم لوایحی که از دولت می رسید برای رفع این موانع کمک می کرد و هم طرح هایی که توسط خود مجلس داده می شد راهگشا بود و سعی شد تا روند قانونگذاری با حداکثر پشتیبانی ها که به سود تولید کشور باشد، انجام شود و در این راستا مصوبات خوبی داشتیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید این مسیر را در سال آخر هم با توجه به اینکه دولت مصمم به رفع موانع و رونق تولید است، دنبال کنیم، اظهار کرد: مجلس مصمم به رفع مشکلاتی است که در کشور داریم به ویژه در حوزه اشتغال مجلس هم آمادگی دارد و هم اینکه ثابت کرده که کمک کار دولت خواهد بود.

مجلس یازدهم در پشتیبانی از برنامه های علمی آمادگی دارد

حسینی در پایان گفت: قطعا در پشتیبانی از کارها و  برنامه های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی مجلس ورود کرده و برای قانونگذاری نیز آمادگی خودش را اعلام می کند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: