شرکت کارتن البرز به 135 درصد رشد تولید نسبت به سال قبل دست‌یافتبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، پور موسی مشاور فنی شرکت کارتن البرز بابیان اینکه کارتن‌سازی البرز از شرکت‌های تابعه‌ی هُلدینگ صنایع عمومی تأمین است افزود: این شرکت  که در آغاز سال 1401 در آستانه ورشکستگی قرارگرفته بود با تغییر تیم مدیریتی توسط مدیران هُلدینگ توانست به 135 درصد رشد در تولید و 291 درصد رشد در فروش نسبت به سال ۱۴۰۰ دست یابد.

براساس این آمار درصد تولید تناژ این شرکت نسب به میانگین تولید سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ معادل ۲۲۹ درصد رشد داشته است. این در حالی‌ست که؛ فروش شرکت کارتن البرز هم در مقایسه با میانگین فروش ۴ سال قبل رشد ۶۱۶ درصدی یافته است

پور موسی گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و فعالیت مستمر در شرکت ، این مجموعه نه‌تنها از وضعیت زیان ده خارج شده بلکه به رتبه شرکت‌های نمونه هُلدینگ صنایع عمومی تأمین برساند.

مشاور فنی کارتن البرز با اشاره به اینکه تا پیش‌ازاین بسیاری از محصولات این شرکت به دلیل کیفیت پایین توسط مشتریان مرجوع می‌شدند خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات اثربخش مدیریت شرکت راه‌اندازی بخش کنترل کیفی و آزمایشگاه بود که باعث ارتقا کیفیت تولیدات کارتن البرز شد و در حال حاضر کیفیت محصول از اولویت‌های این شرکت است.