کد خبر: ۹۴۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
تعداد بازدید: ۹۷
سرخیو راموس اظهار نظر تکان دهنده درباره پاری سن ژرمن در جریان شکست لیگ قهرمانان اروپا را تکذیب کرد.

واکنش راموس به اتهام جنجالی طرفداران پاری سن ژرمنبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سرخیو راموس انتقادات از پاری سن ژرمن را در زمین بازی به دلیل حذف از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ تکذیب کرد.

پاری سن ژرمن با شکست بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بار دیگر در بزرگترین صحنه اروپا شکست خورد.

و هنگامی که دوربین‌ها روی سرخیو راموس عصبانی زوم کردند مشخص شد که او همراه با خشم کلماتی را به زبان می‌آورد.

گفته شد این بازیکن نسبت به اتفاقات بازی از پاری سن ژرمن ناراضی است و با فحاشی به قهرمان لیگ فرانسه خودش را تخیله روانی می‌کند.

راموس در بیانیه‌ای در توییتر این گزارش‌ها را رد کرد: «من معمولاً روی این موضوع تمرکز نمی‌کنم، اما نمی‌خواهم چیزی را که اتفاق نیفتاده است، بپذیرم. من هرگز نگفتم پاریس بلکه برای بیان ناامیدی‌ام، پسسس یا پففف را به کار بردم. این عبارتی است که معمولا در فوتبال به وقت ناراحتی و ناامیدی استفاده می‌کنیم (که البته بی‌ادبی است). نه به دنبالش باشید و نه از خودتان چیزی اختراع کنید؛ وقتی هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است.»

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: