کد خبر: ۹۴۷۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
تعداد بازدید: ۱۸۹
لوح زرین و گواهینامه نوآوری برتر در هفتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی توسط مرکز توسعه فناوری و نوآوری های دانشگاه صنعتی شریف برای طراحی و تولید تایر خودرو های شاسی بلند SUV به گروه صنعتی بارز اهدا شد.

تایر SUV بارز برنده لوح زرین نوآوری برتر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، به نقل از روابط عمومی و برندینگ گروه صنعتی بارز جشنواره نوآوری برتر توسط مرکز توسعه فناوری و نوآوری های دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود که در هفتمین دوره آن گروه صنعتی بارز برای طراحی و تولید تایر SUV S۶۷۳ ۲۳۵/۶۵ R۱۷ موفق به دریافت لوح زرین و گواهینامه نوآوری برتر ایرانی گردید.


لازم به ذکر است اختتامیه هفتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی عصر روز ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ در سالن استاد ربیعی دانشگاه شریف برگزار گردید و آقای دکتر امیری عضو هیئت مدیره به نمایندگی از گروه صنعتی بارز لوح زرین و گواهینامه نوآوری برتر ایرانی را دریافت نمود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: