کد خبر: ۹۴۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
تعداد بازدید: ۹۶
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: دولت با نظارت دقیق بر توزیع و قیمت کالاها مانع از سواستفاده سوداگران و محتکران در بازار شب عید شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس : باید مانع سواستفاده سوداگران در بازار شب عید شدبه گزارش خبرداغ ، حجت‌الاسلام محمد سبزی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو  فارس گفت:‌ دولت باید با نظارت و کنترل دقیق بر روند توزیع و قیمت کالاها مانع از سواستفاده سوداگران، دلالان و محتکران در بازار شب عید شود. 

وی افزود: با  توجه به گرانی‌های اخیر و نیز همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام ماه نوروز ضرورت نظارت و کنترل دقیق‌تر دولت بر بازار را می‌طلبد و دولت نباید اجازه دهد بیش از این به مردم وارد و سختی تحمیل شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کنترل قیمت‌ها و توزیع مناسب کالاها فضای آرام در بازار را برای مردم ا یجاد می‌کند که موجب  امیدواری بیشتر مردم می‌شود و در مقابل هرگونه بی‌تدبیری و اهمال بر نظارت بر بازار موجب هرج و مرج و ایجاد ناامیدی در میان مردم خواهد شد.

سبزی خاطرنشان کرد:‌ در بازار شب عید سال گذشته توزیع میوه شب عید با دقت صورت نگرفت و ما شاهد فساد و دفن حجم قابل توجهی از میوه‌های شب عید بودیم که لازم است با اتخاذ تدابیر مناسب جلوی این مسئله و مسائلی از این دست گرفته شود.

وی افزود: در جلسه‌ای که ما با مسئولان وزارت کشاورزی داشتیم توزیع میوه شب عید  امسال برعهده بخش‌ خصوصی و تعاونی گذاشته شده و دولت فقط کار نظارت بر قیمت‌‌ها را در دستور کار دارد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: