کد خبر: ۹۴۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۵۴۹
محصول جدید و منحصر به فرد بانک سرمایه با عنوان «آواکارت سرمایه» با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در نمایشگاه جنبی همایش سراسری آن موسسه رونمایی شد.

«آواکارت سرمایه»، محصول جدید و منحصر به فرد بانک سرمایه، با حضور وزیر آموزش و پرورش رونمایی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، محصول جدید و منحصر به فرد این بانک تحت عنوان «آواکارت سرمایه» با حضور یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، حمیدرضا نجف پور، مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و فرج اله قدمی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک سرمایه، در همایش سراسری موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان رونمایی شد.

با محصول جدید و منحصر به فرد بانک سرمایه تحت عنوان «آواکارت سرمایه»، کارت های هدیه از این پس حامل پیام صوتی اهداکنندگان خود نیز خواهند بود.

آواکارت سرمایه یک کارت هدیه سخنگوست و امکان انتقال پیام صوتی را فراهم می کند، به نحوی که پیام صوتی یا موسیقی دلخواه مشتریان در قالب یک بارکد دو بعدی (QR Code ) بر روی کارت در دسترس بوده و پس از اسکن توسط گیرنده کارت، برای وی پخش خواهد شد، به این ترتیب فرد خریدار می تواند به جای پیام مکتوب، به شیوه ای بدیع و تازه صدای خود را نیز ضمیمه کارت هدیه سازد.

برای ثبت درخواست آواکارت سرمایه کافی است به وب سایت بانک به نشانی www.sbank.ir/avacard مراجعه نموده و با انتخاب طرح و مبلغ دلخواه، پیام صوتی خود را در قالب یک بارکد دو بعدی (QR Code ) بر روی کارت هدیه ذخیره کنید تا دوستان خود را با احساسی تازه و بی سابقه مواجه سازید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: