کد خبر: ۹۴۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
تعداد بازدید: ۱۳۶
رئیس سازمان محیط زیست گفت: در همه موضوعاتی جماعتی هستند که به‌دنبال پیدا کردن لکه‌ای سیاه هستند و بدون تخصص درباره موضوعات مختلف نظر می‌دهند و این موضوع را تبدیل به یک دست آویز سیاسی کردند.

سلاجقه: برخی مرگ پیروز را دست‌آویز اهداف سیاسی خود کردندبه گزارش خبرداغ ، علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در گفت و گو با فارس با اشاره به مرگ یوز ایرانی و مباحثی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود، گفت: کسانی که تخصص دارند در حوزه محیط محیط زیست و منصفانه موضوعات را تحلیل می‌کنند موضوع یوز ایرانی و پیروز را یک دست آورد برای ایران می‌دانستند، باید گفت؛ همیشه در همه موضوعات، جماعتی هستند که به دنبال پیدا کردن لکه ای سیاه هستند و بدون تخصص راجع به موضوعات مختلف نظر می‌دهند.

وی افزود: باید در مورد پیروز بگویم که یوزی کاملا بی بنیه بود و تحت شرایط مصنوعی مدیریت می‌شد و همیشه یک تیمارگر کنار او بود و از لحاظ روحی روانی شبانه روز یک تیمار می‌شد و به نوعی به عنوان یک انسان نقش مادر را برای او ایفا می‌کرد و ما در یک شرایط عالی از پیروز نگهداری می‌کردیم.

سلاجقه با اشاره به سواستفاده‌های سیاسی و مطالبی که در مرگ پیروز توسط رسانه‌های ضد انقلاب مطرح می‌شود، گفت:  حالا پس از این اتفاق ناگوار، جماعتی که همیشه کارشان سیاه نمایی بوده این موضوع را تبدیل به یک دست آویز سیاسی کرده‌اند.

رئیس سازمان محیط زیست در ادامه گفت: بنده به عنوان یک معلم کوچک دانشگاه و خادم مردم در این حوزه این تعهد را می‌دهم که در این زمینه فوق العاده کارهای مهمی اتفاق افتاد و سازمان محیط زیست تمام ظرفیت‌های داخلی و خارجی را پای کار این موضوع آورد.

سلاجقه در پایان گفت: حال که متاسفانه این اتفاق ناگوار برای پیروز رخ داده، مشاهده می‌کنیم، هر کسی نظر کارشناسی داده و ادعایی را در این زمینه مطرح می‌کند، که این گونه‌ها رفتارها مناسب نیست.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: