کد خبر: ۹۴۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
تعداد بازدید: ۸۹
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: با توجه به تلاطم قیمت ارز و متعاقب آن قیمت کالاها در بازار ضرورت دارد دولت هم نسبت به عرضه کالای مورد نیاز مردم و هم کنترل قیمت‌ها در بازار شب عید اقدام کند.

کوچکی‌نژاد: دولت با عرضه و کنترل قیمت کالاها بازار شب عید را کنترل کندبه گزارش خبرداغ ، جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: با توجه به تلاطم ایجاد شده در بازار ارز در آستانه شب عید و هم فعالان اقتصادی و هم تولیدکنندگان و نیز مردم را دچار تنش شدید کرده انتظار می‌رود دولت در کنترل قیمت اقلامی که در دست دولت است، اقدام کند.

وی افزود: بعضی از اقلام پرمصرف مورد نیاز مردم همچون اقلام کشاورزی، میوه، آجیل، مرغ و... وابستگی چندانی به قیمت ارز ندارد و لذا ضرورت دارد وزارت جهاد کشاورزی با مدیریت قاطع به گونه‌ای اقدام کند که این اقلام با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور باید به وزرا تذکر دهد تا نسبت به کنترل قیمت‌ها در کف بازار اقدام کنند. نوسان شدید قیمت کالا به ویژه اقلام مورد نیاز، مردم را دچار مشکل و سختی کرده است.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: در موضوع کنترل قیمت‌ها در بازار شب عید باید تعزیرات حکومتی در کنار دولت قرار گیرد و با کنترل قیمت‌ها در بازار آرامش را به جامعه بازگرداند.

وی افزود: دولت هم باید با اقداماتش کالاهای مورد نیاز مردم را به وفور در بازار عرضه کند تا ما در مقابل تقاضای مردم با کمبود عرضه مواجه نشویم و از طرف دیگر، نظارت و کنترل دقیقی بر قیمت کالاها در بازار داشته باشد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: