کد خبر: ۹۴۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
تعداد بازدید: ۳۴۳
فرشید لک بازیکن سابق تیم نفت مسجدسلیمان که به دلیل مصرف قهوه مسموم در شهر بندرگناوه به کما رفته بود، دار فانی را وداع گفت. با وجود تلاش پزشکان در روز‌های اخیر متاسفانه هیچ تغییری در حال و هوشیاری این بازیکن ایجاد نشد و در نهایت پزشکان دستگاه‌های تنفسی را از وی جدا کردند.
فرشید لک، بازیکن سابق نفت مسجدسلیمان به دلیل مصرف قهوه مسموم درگذشتبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: بازیکن سابق تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل مصرف قهوه مسموم دار فانی را وداع گفت.

فرشید لک بازیکن سابق تیم نفت مسجدسلیمان که به دلیل مصرف قهوه مسموم در شهر بندرگناوه به کما رفته بود، دار فانی را وداع گفت.

با وجود تلاش پزشکان در روزهای اخیر متاسفانه هیچ تغییری در حال و هوشیاری این بازیکن ایجاد نشد و در نهایت پزشکان دستگاه های تنفسی را از وی جدا کردند.

این بازیکن در سن ۲۸ سالگی با این اتفاق تلخ مواجه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: